Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ett nytt lag

Postat av RogerZ den 30 September 2007, 00:50
18 kommentarer · 188 träffar
Hej, alla glada på fragbite och mindre glada, det är så att efter ha tagit ”ledigt” från counter-strike så har jag bestämmt mig för att ta tag i det på allvar, visst ni kanske tycker det är försent men det är det aldrig. Tror man på det lyckas man, träffar man rätt folk så lyckas man ännu bättre. Tänkte starta upp ett nytt lag under okänt namn ännu, även spelare finns inte i dags läget, tänkte höra om detta låter bra för att starta upp ett lag:

Mogna medlemmar som är i min ålder det vill säga 18+ inge whine och INGA fuskare!

Ett positivt lag som sattsar och har kul, och hjälps åt att bli ett bättre lag istället för att trycka ner på varandra.

Inte vara ett lag som deppar ihop efter en förlorad cup utan ta nya tag.

Spela PCWs och gå igenom taccs / possar (inte varje dag, bara i början) – Mån-Tors ca 19:00-23:00

Cuper på helger om intresse finns, för om inte andra aktiviteter kommer upp så som krogen rundor.

Åka på ”större” LAN när vi känner oss redo för det, samt när alla i laget känner att de trivs.

Sist men inte minst HA KUL!

Är det något mer man kan tänka på när man ska starta upp ett lag?

Vet redan nu att jag kommer få en massa negativa kommentarer så det är väl onödigt att skriva att ni inte skall skriva..

Tackar på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..