1
uppkopplings problem..
Postat av wtfhs den 27 September 2007, 16:25
4 kommentarer · 143 träffar
kort beskrivning.
Uppkoppling 24/1 mbits telia.
1 laptop - 1 stationär. Modemet kopplat till Netgear trådlös router. Laptopen körs trådlöst medans den stationära är kopplad me kabel till routern.
0; 0; 0; 0; 0; 0; 0;
Problemet är att jag den stationära får "fryslagg" när jag spelar cs, någon tiondelssek här och där men jävligt irriterande.
Laptopen däremot funkar hur bra som helst.. även fast ett tp-test visade att den stationära har bättre hastighet.
Tror inte att det har något att göra med den stationära pga den har funkat fint tills NETGEAR routern och bärbara köptes.
Vet inte om d spelar nån roll men laptopen kör vista o stat xp.
Har scannat med en massa anit-v program.
Några tips? Ska jag koppla om så att båda datorerna körs trådlöst?
Uppkoppling 24/1 mbits telia.
1 laptop - 1 stationär. Modemet kopplat till Netgear trådlös router. Laptopen körs trådlöst medans den stationära är kopplad me kabel till routern.
0; 0; 0; 0; 0; 0; 0;
Problemet är att jag den stationära får "fryslagg" när jag spelar cs, någon tiondelssek här och där men jävligt irriterande.
Laptopen däremot funkar hur bra som helst.. även fast ett tp-test visade att den stationära har bättre hastighet.
Tror inte att det har något att göra med den stationära pga den har funkat fint tills NETGEAR routern och bärbara köptes.
Vet inte om d spelar nån roll men laptopen kör vista o stat xp.
Har scannat med en massa anit-v program.
Några tips? Ska jag koppla om så att båda datorerna körs trådlöst?