Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

seusion är patetisk?

Postat av Ninjahoe den 22 September 2007, 00:49
309 kommentarer · 395 träffar
spelade just en cupmatch mot ha aimbat med khrystal o gänget, med dom va seusion, han kaxade som fan direkt när han kom in på servern
http://www.fuskbugg.se/pub/mis c/____________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ __________________________de_n uke0000.bmp

nu undrar jag, var fick seusion luft ifrån?
han är ju inte bra som de andra SOB killarna, han e ju inte bra nånstans egentligen och ni som tänker kommentera, jag tycker INTE att jag är bättre eller bra på nåt sätt så bespara mig era kommentarer, men jag tycker att seusion är en patetisk nolla som borde växa upp o skaffa lite fjun...
så att diskutera blir, varför är han så kaxig? stolt för att han kom med i SOB eller vad? kan lägga till att han spammade massa binds med mjaomode o hollie inblandade, lixom hur stolt får han va? jag vet att hollie är en bra spelare och jag själv gillar hollie som spelare mer än de flesta skulle jag tro.

var fick han luft ifrån?

645 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

309 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 309 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..