Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Oönskat lagg, Oväntat lagg!

Postat av bajspackaren den 28 Juli 2004, 22:46
33 kommentarer · 249 träffar
Var hälsade allesammans! Jag (me, myself and I) har fått lite ont i händerna dom senaste dagarna. Jag jag bankat en hel del i tangentbordet. Anledningen till det här är för att jag utan att jag har på brandväggarna (Zonealarm, Norton 2004 antivirus Auto-Protect, Inbygga brandväggen i XP) laggar fast helt enkelt. Jag står helt still, vilket jag fan inte vill ^^. Det står cl_flushentipacket ibland, men numera brukar det bara lagga till. MS:en är normal,Pingen osv.. Alltså allt är helt normalt förutom att jag står still stundtals (väldigt ofta på sistone). Har sökt i forumet om flushentipacket (eller vad det heter, det går bort rätt så snabbt så hinner fan inte se ordentligt ^^) men inte hittat någon vidare hjälp, svaren var ungefär alla de samma, "fel på internet", "rates" och nåt annat trams. Jag kör rate 25000, cl_cmdrate 101 & cl_updaterate 101. Har kört detta i EVIGHETER om vi säger så, så jag fattar inte varför det ska börja att krångla nu :/. DatorN^ är inte den bästa, men vad har det med saken å göra liksom för det har funkat i 1 år (1.6 har funnits i ~1 år). Vet att någon kommer fråga om vad jag har för dator så HERE IT IS, os: Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600) :: cpu: Intel Pentium 4 CPU 2.66GHz (2658MHz) :: mem: 282/511MB (55.19%) :: gfx: GIGABYTE MAYA RADEON 9000 PRO (800x600 32bit 100Hz). btw! Jag har virussökt datorn med Norton Anti Virus 2004, sökt efter spys å så med Ad-aware 6.0, håller på att defragmentera. Att tillägga är att jag har ALDRIG haft så här förut med dom ratesen och detta började någon gång förra veckan. Så laggade jag så mycket en dag att jag drog ut och kollade på FragBite, då ser jag 2 trådar om "cs lagg" och att dom hade fått detta som jag hade fått, och dom trodde det va en slags bugg i steam. Men när jag sökte hittade jag inte trådarna, jag ville ju ha svarena :/. IAF jag har "-noforcemaccel -noforcemparms" i Launch options följt av en default cfg (bind "MOUSE2" "+jump", bind "SPACE" "+attack2" är det jag har ändrat samt ex_interp 0 å lite rates). Så upp till er att veta detta :)~ // TACK PÅ FÖRHAND LOVE YAH =P, sen MVG i svenska ska vi inte snacka om (;P)
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..