Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! Vilken bana är det här?

Postat av FiiDo den 20 September 2007, 16:13
8 kommentarer · 42 träffar
Jag har en svag minnesbild av en gammal map i mitt huvud. Jag har ingen aning om när den kom ut och jag minns inte ens om det är en T eller CT bana. Många tror att jag tänker på chateau eller piranesi, men nej jag vet att min lilla bana finns och jag hoppas att någon här på fragbite ska känna igen den på beskrivningen så att jag får återse den!

Beskrivning av banan:

I antingen T-spawn eller CT-spawn finns vatten som man kan simma i och ta sig ganska långt. Jag har även ett svagt minne av att man kunde simma ner i en "lucka" i botten av sjön/kanalen och komma upp på ett annat ställe, men detta kanske bara är en efterhandskonstruerad fantasi (jag hoppas dock att det är sant :D)

Går man åt andra hållet, dvs inte ned i vattnet, så tror jag att man befinner sig på ett område som gav lite "assault"-känsla, dvs typ plåthus och någonstans tror jag det fanns en stege så att man kunde klättra upp på något av husen. Dom var dock inte lika höga som assaulthusen, och så var det inga stora öppna ytor.

Eftersom jag har så suddiga minnen så finns kanske risken att minnena kommer från flera olika banor och har blandats ihop men om ni känner igen minsta lilla grej så skriv! En sak är jag iaf 100% säker på och det är att på banan jag söker så gick det att SIMMA, och det kan man inte på varken piranesi eller chateau.

Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..