Halloj tänkte först säga att jag kommer sakna 1.5 som många andra. Sedan tänkte jag att man kunde skriva imformation angående 1.6 här i denna tråd. Till exempel om man behöver steam innan man kan tanka 1.6 eller om det går bra att inte ha steam osv osv. Men bara vettiga kommentarer tack och ni får gärna skriva en liten rad vad ni tycker om 1.5 eller om 1.6, förhoppningar ska ni fortsätta med cs ?
tar tag å vänja sig bara ;P
Och det har alltid varit så sen många versioner tillbaka av CS att alla har whinat om när 1.0 kom och 1.1 och 1.3 osv.. men vi har vant oss.. många saknar 1.3 fortfarande men spelar endå 1.5 för man vänjer sig. Visst man tycker att utvecklarna bakom cs ska lyssna till spelarna som spelar spelet och inte bara göra det för att få lite pengar i plånboken.
Jag tycker det ska bli mkt kul med att massa bugfixar ska vara fixade som man irreterat sig på under hela 1.5 tiden.. att netcoden ska ha blivit bättre och att dom tagit bort kommandona ex_interp som så många kommer förbi även fast servern har wwcl.
Och gällande dom nya vapnena dom kommer säkert att användas på public osv men för spelararen som spelar cw`s så tror jag den kommer användas lika lite som dual berettas elr nightvision.
Vi bryr oss inte om det blir en fjortis mindre...
eller
nepp
Underbart.
Där kan du ladda ner Steam!
Hahaha jag dör