1
Alla dessa trådar.
Postat av Stan Marsh den 14 September 2007, 18:46
14 kommentarer · 60 träffar
Nu har det minst kommit upp 10-20 trådar om den nya Steam-Community som kommit. Så jag gör väll en till. Men alla ställer samma fråga!
Går det att ta bort? Nej det gör det inte har vi konstaterat nu, så ni behöver inte göra en tråd varje timme och fråga samma sak.
Om ni inte har ändrat några inställningar på det så kommer ni dit genom att trycka "SHIFT+TAB" och ni kan ändra vilka knappar ni ska ha på inställningar. Ni kan även välja att det inte ska finnas IN-GAME.
Så nu tycker jag vi alla har kommit fram till en bra lösning. :)
Sluta göra trådar om samma sak hela tiden, sök i forumet först.
Prova att variera namn när ni söker. Så ni inte söker typ. "HUR TAR MAN BORT SKIT NYA STEAM" För det gör ju ingen nytta. Försök lär er någonting av det här.
IMO; Tycker jag detta är ganska nice. :) Mysigt med lite nya grejer ibland.
Over 'n' out;
Går det att ta bort? Nej det gör det inte har vi konstaterat nu, så ni behöver inte göra en tråd varje timme och fråga samma sak.
Om ni inte har ändrat några inställningar på det så kommer ni dit genom att trycka "SHIFT+TAB" och ni kan ändra vilka knappar ni ska ha på inställningar. Ni kan även välja att det inte ska finnas IN-GAME.
Så nu tycker jag vi alla har kommit fram till en bra lösning. :)
Sluta göra trådar om samma sak hela tiden, sök i forumet först.
Prova att variera namn när ni söker. Så ni inte söker typ. "HUR TAR MAN BORT SKIT NYA STEAM" För det gör ju ingen nytta. Försök lär er någonting av det här.
IMO; Tycker jag detta är ganska nice. :) Mysigt med lite nya grejer ibland.
Over 'n' out;