Hejsan,jag ville bara kolla lite om gamepox. Är det några som spelar i ligorna dom anordnar? Är Dom bra? Tror ni att det är något som kan växa och bli större?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#8 På att WoW, vilket är det enda MMO't han någonsin spelat, per defination är det bästa spelet genom tiderna och allt annat är skräp, hur bra det än är.. ungefär
Man kan inte skriva "AoC suger", för då blir det som om man konstaterar ett faktum vilket är skitsnack, eftersom de jävligt många som lirar det och tycker det är fett kul!
Däremot får man skriva: "Jag tycker att AoC suger hästballe, DÄRFÖR ATT..."
#0 tbh, köp det inte. Prövade det i en vecka och tröttna direkt. Jag tyckte det sakna känsla liksom okej det var rätt grymm grafik men wow är mkt bättre
#13 För att det suger kuk om man inte har någon att lira med.
Man måste minst vara två stycken för att det skall bli roligt. Varför?
Jo jag tycker personligen att WoW var ett härligt spel där man kunde sitta och snacka i vent med polarna medans man levlade och att det var skönt. Men i AoC så känns det "dött" om man inte questar med någon annan, att bara sitta i venten gör det inte roligare.
IMO lira bara AoC om du har någon/några polare som också skall börja.
#17 Så är det ju i alla spel, bara det att du träffat polare i wow. Inte konstigt att du inte stött på folk när du kört 75% single player level 1-20?
Wow är sanslöst jävla skittråkigt i tbc, speciellt nu när säsong 1 har blivit säsong 4 och tier 4 har blivit (?) tier 7.. samma sak hela tiden, jävligt kul att testa något nästan helt nytt tycker jag iallafall.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Noob
Däremot får man skriva: "Jag tycker att AoC suger hästballe, DÄRFÖR ATT..."
Helvete vilka pundare de finns asså!
Man måste minst vara två stycken för att det skall bli roligt. Varför?
Jo jag tycker personligen att WoW var ett härligt spel där man kunde sitta och snacka i vent med polarna medans man levlade och att det var skönt. Men i AoC så känns det "dött" om man inte questar med någon annan, att bara sitta i venten gör det inte roligare.
IMO lira bara AoC om du har någon/några polare som också skall börja.
Hoppas det hjälpte :!
#17 har inga kompisar.
EUR € 12.99
EUR € 14.94 Incl. VAT ‡
3 Month Recurring
EUR € 35.97
EUR € 41.37 Incl. VAT ‡
6 Month Recurring
EUR € 65.94
EUR € 75.83 Incl. VAT ‡
Wow är sanslöst jävla skittråkigt i tbc, speciellt nu när säsong 1 har blivit säsong 4 och tier 4 har blivit (?) tier 7.. samma sak hela tiden, jävligt kul att testa något nästan helt nytt tycker jag iallafall.