Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inferno Online

Postat av Tokenberry den 10 September 2007, 21:04
122 kommentarer · 168 träffar
Skulle vilja berätta vad som hände när jag va på Inferno Online från Lördag till söndag.

Jo, Det var såhär, Att de skulle bli en 2on2 Turnering i CS, Som började ungefär 02:00. Han i kassan ropade "kom och signa upp till cs turneringen nu".
Jag började gå frammåt, och en kille kom fram till mig, och sa "Hello, Would you like to play with me", Eller något liknande. Sa Att jag redan hade en och lira, Då fråga han direkt efter "Could you help me to find someone who wanna play with me?" Svarade ja, Och fick genast syn på en polare jag drog dit med, Som inte hade någon att lira med. Och dom två skulle då lira med varandra.. Vill bara nämna att priset va en Ipod eller mp3, något jävligt flashigt iaf. kommer inte riktigt ihåg. Men iaf, Dom jag drog dit med började gapgarva åt mig, Och jag tänkte, vafan garvar dom åt? Då sa en av dom "De där är en av de bästa awparna i världen. Cogu nickar han. Han är med i en klan som heter mibr. Ja, Kan säga er att jag ångrar stort att jag inte lirade med han.

Något innom CS, ni ångrar stort ?:)
Föregående tråd
Nästa tråd

122 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 122 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..