1
Steam
Postat av PaperCat den 29 Augusti 2007, 21:52
5 kommentarer · 171 träffar
Tjo, Jag försökte för några dagar sedan att logga in på Steam efter att jag har formaterat om datorn. Så klart har jag glömt lösen ordet och requestade det och väntade, medans jag väntade så försökte in med olika lösenord. Och sen fick jag en medelande att jag inte kan logga in med mitt account name och lösen. Sedan dess har jag försökt och logga in flera gånger men det går fortfarande inte det kommer alltid upp:
Login to steam failed.
Either the specified account does not exist, or the password was wrong. Please check your account name and password and try again.
Och jag är 100% Säker på att det är rätt pw och lösen, jag har försökt och skaffa en ny acc med samma namn och det gick inte, och jag har kontaktat supporten men har inte fått ngt svar.
Please Help Me...!!
Login to steam failed.
Either the specified account does not exist, or the password was wrong. Please check your account name and password and try again.
Och jag är 100% Säker på att det är rätt pw och lösen, jag har försökt och skaffa en ny acc med samma namn och det gick inte, och jag har kontaktat supporten men har inte fått ngt svar.
Please Help Me...!!