Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fps problem i dod source

Postat av T610 den 19 Augusti 2007, 16:43
5 kommentarer · 149 träffar
Hej!

Det är så här att jag börjat lira lite dod source, och gillar verkligen de där orange maps. Men ibland så känner jag för att lira lite vanliga banor som avalanche eller liknande, här kommer problemet.
Lirar ibland på 640x480 eller 800x600 och skillnaden är inte stor i fps kanske +-10. På orange maps ligger jag mellan 100 och 200 vilket är super för mig. Men så fort jag ska lira en vanlig map som avalanche så ligger fps'n mellan 40-50 ungefär och det är ganska ospelbart enligt mig. Så min fråga är, finns det någon här som vet vad problemet är och skulle vilja hjälpa en missnöjd dod-lirare. Har provat att olika inställningar men det gör ingen märkar skillnad.

Skulle verkligen uppskatta om någon/några ville ta sig en stund och hjälpa mig, mitt grafikkort är (om det gör någon skillnad: ett ati powercolor x1950 pro 256mb med de senaste CCC drivrutinerna). Om ni behöver mer info snälla skriv.

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..