Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BrutalCS gjort bort sig(?)

Postat av lo2 den 16 Augusti 2007, 03:08
131 kommentarer · 155 träffar
Hejsan! Jo, så här var det, spelade på BrutalCS Public #1 och en kille började skriva riktigt(otroligt) fula saker till en annan, jag skriver då till han eller faktiskt båda "Sluta nu" (Märker dock inte att en kille vid namn "unamed" är inne på servern som sedan visar sig vara admin) efter detta skriver jag inget mer, det börjar poppa upp lite gul text på vänstra sidan med deras regler som jag hinner se en gång då jag inte tänker på text när jag fokuserar mig och spelar.

Efter en stund, så Unamed byter namn till sitt riktiga nick, [Admin]Phraxoz så ber jag han att banna killen som skrev dom fula sakerna, inget händer och efter en minut så ber jag han igen (Inte i någon ful ton etc) Efter några sekunder får jag en bann utav [Admin]Phraxoz i en vecka som jag inte ens fattar varför jag fick såklart. Går då in på IRC och skriver till Phraxoz där jag ifrågasätter bannen.

Bild1:

http://img175.imageshack.us/im g175/9733/brutalcs1ev2.jpg

Bild2:

http://img175.imageshack.us/im g175/6363/brutalcs2jd1.jpg

Han börjar då påstå att jag skulle ha skrivit något (Vilket jag inte gjort) Och jag ber han att säga vad jag skrivit som lett till bannen, han vägrar och är bara allmänt omogen då han inte verkar tåla argument.

Börjar istället snacka med SlinkiS i kanalen där jag försöker förklara vad som har hänt och att jag ABSOLUT inte fattar varför jag fick bannen, även han börjar snacka om att jag skulle ha skrivit något mer och fortsatt tjaffsat inne på servern, han skrev också att Phraxoz hade skrivit med AMX text på servern vilket jag dock inte såg då jag fokuserade på spelet (+ att jag inte ens hade något att kolla efter då jag endå hade skött mig väl).

Jag förklarar då att jag inte sett texten och han börjar då dumförklara mig och påstå att det är helt OMÖJLIGT att missa texten. Detta leder ingen vart och jag försöker istället bara ställa han frågan; "Vad skrev jag mer än "Sluta nu" som ledde till bannen?" (Som jag fortfarande inte fattat då Phraxoz vägrat säga)

Även SlinkiS vägrar säga vad jag gjort och börjar istället hota med att han bannar mig ännu längre om jag skriver 1 rad till.

Det hela slutar med
http://img293.imageshack.us/im g293/5650/bannka7.jpg

Jag fattar fortfarande inte varför jag fick bannen då ingen utav SlinkiS eller Phraxoz vill säga det utan börjar hota eller vara omogen och vägra prata och jag vet heller inte vad jag skrev för fult inne på servern enligt Phraxoz (Vilket jag heller inte gjorde)

Aja, vad tycker ni? Har något liknande hänt er med BrutalCS? Lär få en perm bann för detta, men det är det värt.

(Anledningen till att jag började disskutera med dom va då jag kände att detta va orättvist då jag inte hade gjort något)
Föregående tråd
Nästa tråd

131 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 131 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..