Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

map differs?

Postat av meffe den 20 Juli 2004, 20:24
31 kommentarer · 167 träffar
Hej.

Så här ligger det till, och har gjort ett bra tag. Att rätt var det är när jag ska joina för ett exempel de_dust2 på en server jag alltid spelar på, så säger den "Your map [maps/de_dust2.bsp] differs from servers" men detta händer inte alltid, och inte nödvändigtvis på dust2, utan har inträffat på alla banor lite random. När jag får detta fel på dust2 nu för exempel, så går det inte att starta en server på min egen dator med den banan, då hänger sej cs och stängs. Jag skulle vara VÄLDIGT tacksam för svar som hjälper mej lösa denna gåta. Men jag tackar gärna nej till svar som tex "Installera om steam", "Ta bort banan och ladda hem den igen" osv osv. Jag har prövat installera om steam på alla möjliga sätt och vis, och banan går inte ta bort eftersom den är inbakad i counter-strike.gcf eller vad filen heter.

Tack igen.

Stolpe ut.

-edit-

Jag vore tacksam om ni läste allt jag skrivit innan ni svarar, jag får massa onödiga svar som att ta bort kartan och ladda hem den igen, som jag bad om att inte få.

Sedan skrev jag även att jag inte ens kan starta en egen server med den kartan som inte funkar i dåläget.
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..