Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hardwire hjälten

Postat av RpR© den 10 Augusti 2007, 03:54
64 kommentarer · 141 träffar
Booya, snabbt & kortfattat . vi spelade en random cup som HW stod för för någon/h sedan. Vi spelar semi finalen,vi lirar under namnet "deathsquad" & möter ett lag vid namn "onemotion" .

Då dom är helt okända för oss, o vi kört igenom cupen med ganska högt tempo & utan problem,så får vi nu bita i det sura äpplet.

Dom har en kille som är en hero totalt i deras lag,& timar allt perfekt & skjuter genom väggar etc.

Då vi för höra lite smått från höger & vänster om vem "superslap" som han nickade ingame var egentligen. så var det bara ytterligare 1 anledning att begära demo.

Såvitt vi det,utan några som helst PIKAR utan rediga bevis,så är det "myztisk" eller "myztic" vad han nu vill nicka,vad hans lagkamrater sa efter matchen iaf. back on track,vi vill ha hans demo,men får inte så mkt som ett svar tillbaka så fort vi nämner namnet.

The point:Han vrål fuskade totalt.dock inget demo skickades,men hltv kmr snart finnas o tanka.

Och sen kommer vi till det slutgiltliga allt handlar om,att dom måste nog fan gett admin ett blowjob irl då han låter dom gå vidare utan att vi får något alls utav motståndarna.

offtopic,vi skiter väl i cupen,endast sättet admins behandlar det hela.

Istället för att skriva rakt ut i kanalen att dom blir diskade som bara tar 1sek. så ser det ut såhär när han väljer att bortförklara sig för mig i någon minut ist;

http://www.fuskbugg.se/pub/mis c/_Pethrus.JPG

ledsen för romanen,men nu har jag iaf fått mitt sagt. Och vad jag vet är det mkt klagomål på denna pojken. godnatt ;>

EDIT* säker källa säger att det var "mystizk" HEHE.

Ska han avsättas ?

58 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..