Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lagg

Postat av ali_ den 2 Augusti 2007, 23:54
17 kommentarer · 138 träffar
Har fått problem med lagg i sista tiden, innan har jag aldrig haft problem med lagg och oftast har jag pingat lägst av alla i mixxar, kunnat spela utan lagg på typ 100+ ping osv, helt felfritt. Nu sen kanske två månader tillbaka har jag alltid pingat högre än de flesta, det har laggat som fan då jag har typ 20 - 30 ping o det är skit jobbigt o ospelbart, o spelet typ fryser till lite en gång i sekunden på vissa servrar som t ex Hostive o Exellents.

Jag har alltid spelat utan att ställa in rates o sånt och varför skulle jag helt plöstligt behöva ställa in sånt nu med samma Internet som innan och allt.

Dessa problem märks mest i CS för att annars tankar jag o sånt i samma hastigheter som jag brukade göra förut och jag känner inte av problemet utanför CS.

Vad kan vara fel? Jag tankar inte eller sånt i bakgruden det känns bara som att typ min bredbandsleverantör skulle ha flyttat till Prag eller Ukraina något i den stilen så jag pingar högre hela tiden. Har Glocalnet 8 mbit förresten, det var som sagt HELT felfritt tills för två månader sen och det är exakt samma Internet.
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..