Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
måste vara något personligt. heter karin. sånär som på inte mobbad. klar mig färgglatt. gärna både svart och vitt. spelar inte cs, men gillar gamers haha de är så jävla tröga. hänger inte så mycket på lunar. pluggar till hästnaprapat och ja... har inget bra smeknamn :D haha pm för msn
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
e du tjej serryöst? :p
MSN???
mobil tellefon nummer ??? :P
kakan kan ju vara ett bra smek namn^^ :D
#10 jag spelar inte cs :P är knappt överviktig heller
Sökte och fann om mitt namn på finska wikipedia och det var då småroliga smeknamn på mitt :)
"Teemun lempinimi voi esimerkiksi olla Teukka, Teme, Tema, Temppa tai Deemu"
191 cm, 105 kg (muscler) :P
jag kan lära dej spela cs :P, vad är pm btw? ^^ :D :P
hahahahahah w0rd på #17 :D
måste vara något personligt. heter karin. sånär som på inte mobbad. klar mig färgglatt. gärna både svart och vitt. spelar inte cs, men gillar gamers haha de är så jävla tröga. hänger inte så mycket på lunar. pluggar till hästnaprapat och ja... har inget bra smeknamn :D haha pm för msn
vad är hästnapparat(stavning?) för yrke igentligen jag tror inte äns att det finns något jobb som heter så omg
haha #28 "dracke" :P
svara pm karin ?
kan ju inte vara en snygg tjej isf :O om hon är så desperat och hänger på ett forum som ska handla främst om cs :)
PUuUuSsSsSsS söt1z
#37 haha nej :P måste vara lite kul också
kanin är väl sött... kanske :P
apor :D
#47 msn?
king kong var också ett ganska dåligt förslag. fortfarande knappt överviktig
Nirak ftw
Karo?!
Visstja.. Det var Karin som var smeknamnet för Karim på min förra skola.
fattar ni, fläsk-karin... hehehehehe..
EDIT: kArn :P