1
Hjälp kan belönas. Läs please.
Postat av kurdjvL den 28 Juli 2007, 19:23
40 kommentarer · 124 träffar
Jag har ett väldigt stort problem, eller flera stycken faktiskt. Det är nämligen så att min FPS är helt ostadig, den hoppar upp och ner från 30 som den behagar, och det har den alltid gjort, jag förstår verkligen inte vad felet är. Jag har kört ett X antal FPS guider, tankat säkert alla drivrutiner till mitt grafik kort, formaterat om datorn, installerat om steam/cs hundra tals gånger, jag har t.om skrapat bort ALLT damm i burken med en tandborste, rensat fläktarna, kört med v-sync på/av, you name it.
Min burk:
Grafik kort: RADEON 9600 PRO (ATI)
RAM: 1024GB
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1.90GHz
Jag vet att 1.90GHz inte är det bästa, men det ska fanimej funka till cs i varjefall, åtminstånde ska det inte påverka min FPS så mycket som det gör. Det är också så att när är inne i CS så fastnar siktet ibland och gubben går av sig själv, lite till och från. Detta upphör när jag ändrar prioriteten på hl.exe till Låg, men då känns det ännu laggigare att spela.
OBS! Okunniga tölpar som endast skriver "köp ny burk" undanbedes :)
Hjälp som upphör den ostadiga FPS:en belönas, vet dock inte med vad ännu. En WS 30 dagar kanske?
Tack på förhand! - P.S jag har verkligen prövat allt, så vitt jag vet. Och jag förstår verkligen inte vad problemet med den här satans burken är. D.S
Min burk:
Grafik kort: RADEON 9600 PRO (ATI)
RAM: 1024GB
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1.90GHz
Jag vet att 1.90GHz inte är det bästa, men det ska fanimej funka till cs i varjefall, åtminstånde ska det inte påverka min FPS så mycket som det gör. Det är också så att när är inne i CS så fastnar siktet ibland och gubben går av sig själv, lite till och från. Detta upphör när jag ändrar prioriteten på hl.exe till Låg, men då känns det ännu laggigare att spela.
OBS! Okunniga tölpar som endast skriver "köp ny burk" undanbedes :)
Hjälp som upphör den ostadiga FPS:en belönas, vet dock inte med vad ännu. En WS 30 dagar kanske?
Tack på förhand! - P.S jag har verkligen prövat allt, så vitt jag vet. Och jag förstår verkligen inte vad problemet med den här satans burken är. D.S