Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lagg - hjälp

Postat av Modi den 28 Juli 2007, 12:48
4 kommentarer · 245 träffar
Cowboys, jag behöver er hjälp.

När jag är uppe i ett lir och börjar skjuta lite så blir det ibland som om musen dör och börjar då spraya av sig själv. Det är som om jag bara höll in skjutknappen. Det samma kan inträffa med tangentbordet om jag går i sidleds, den kan gå en liten kort bit av sig själv även fastän jag släppt knappen.

Jag har inte liknande problem i Windows eller i andra spel såsom World of Warcraft, där fungerar allt klockrent så jag utgår ifrån att det har något med inställningarna i Counter Strike att göra.

Jag har ingen direkt koll på det här men, kan det kanske ha något med min choke att göra? För den hoppar ibland upp på 40+ ser jag när jag spelar, och på de servrar som den inte hoppar upp så mycket (väldigt få servrar, endast dom som ligger väldigt nära mig, eller som är väldigt bra hostade) så stannar inte musen och tangentbordet upp lika mycket.

Jag måste även påpeka att counter strike är laggigt i startmenyerna när jag är in-game eller bara ska joina en server eller skriva i consolen. När jag t.ex ska connecta till en server eller ändra något i consolen så kan texten gå väldigt segt att skriva även fastän jag skriver texten snabbt.... om ni förstår vad jag menar :P den hänger inte ritkigt med i min fart när jag skriver. Samma problem när jag skriver på friends, men det är bara när jag har counterstrike uppe.Och omm jag skriver på friends när counterstrike är nere och jag är ute i windows så är det inga problem.

Tack på förhand,
Modig

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar