Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cs - Dilemma, Fps Spelarmodeller

Postat av jagebog den 14 Juli 2007, 21:57
12 kommentarer · 55 träffar
Tjo!

Jo jag har lite problem och letar efter tips..kan/får ej köpa ny dator då jag ej har pengar själv och min förälder ej vill stödja mitt innesittande ännu mer än vad det är nu.

Sitter här nu på min superdator (ironi), 512 MB RAM, 64 MB Grafikkort Nvidia GeForce MX 440,
Processor Pentium (R) 4 CPU 2.00GHz

Jo, det funkar bra får jag väl säga i de mesta fallen, inga problem, sitter på 800x600 i cs, lite fpssparande kommandon, men det är inte det det gäller om, det är spelarna..

Jo, jag har prövat highfpsmodels, men får sämst hitbox, riktigt irriterande, träffar finfint med de vanliga spelarmodellerna, men då kan det hända att jag laggar när det finns ~5 spelare i bild samtidigt.

Det har ju inte med grafikkomandona att göra, det vet jag, men jag letar bara efter tips för jag förstår att skitprocessorn och det andra inte är det bästa..

Tack på förhand //hyp.

Söker tips p.g.a att jag ej får/kan skaffa ny dator.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar