Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ännu en fps tråd

Postat av PaCk den 10 Juli 2004, 02:33
65 kommentarer · 132 träffar
JA!!! jag vet det finns hundratals fps trådar på fb, men om ni klickat in er på denna då ni måste sett den sjävklara rubriken så bespara mig era spydiga kommentarer.

Lyckades få sasser idag på datorn, formaterade och körde fixxar o.s.v och fick bort det, dock så är min fps i cs ganska fuckad just nu.

*Jag har installerat rätt drivrutiner och directx 9.0b, samt kontrollerat att allting fungerar

*min cmos är rätt inställd

*mina grafikkortsinställningar är rätt ( systemprestanda mipmapp kantutjämning anisotropisk vsync o.s.v)

*min config är rätt tweakad och jag kör med highfps modells

*har kontrollerat mina hårddiskar efter skadade kluster och defragat m.m

*har kontrollerat både hårdvara och mjukvara och jag hittar inga fel

*mina skärminställningar är rätt inställda

*mina inställningar i steam är rätt inställda

*jag har ersatt 3dfx dll filen med nvidias nvoglnt i gldrv och ändrat *.txt filen

Plus att jag gjort allt annat som jag kan komma på, i princip så är datorn exakt likadant cfg:ad som den var i går då jag lirade med 100fps.

Som jag ser det så finns det bara 3 orsaker som kan orsakat detta

1. Laddade ner en ny steamuppdatering, men har frågat runt bland polarna och dem har inte fått sämre fps av den

2. Det är nån inställning jag missat

3. Högre makter vill att jag ska lägga ner

Så varför har jag då skapat denna enorma whine tråd ?, jo, jag antar att nån av er är bättre än mig på att cfg:a skiten, så några tipps om vad jag kan missat e.t.c skulle uppskattas.

65 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 65 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..