1
Ännu ett fps problem..
Postat av e1vis den 8 Juli 2004, 06:52
16 kommentarer · 119 träffar
Jo det är så här att jag sitter på ett Abit Kd7, amd 2600+, 512 ddr och ett radeon 9800 pro, och trots alla försök med allt från att tweaka configen till diverse program så blir jag inte nöjd med min fps.. Visst jag har 100 fps (vsync av) i vissa "lägen" tex. i spawn, Men det är ju inte där man gör nån nytta!
Så fort jag kommer in på en lite mer krävande del av banan så som närstrider etc så sjunker min fps ända ner till 50!
Läste förut att ett radeon 9800 pro inte fungerar så bra ihop med amd.. nått som jag försökt hitta mer om men inte lyckats. Det mest frustrerande är ju att en dator med denna prestanda ska ju kunna prestera bättre!
Är det nån mer än jag som har detta problem eller kanske ändå bättre nån som har en lösning?
Tack på förhand!
// e1vis
Så fort jag kommer in på en lite mer krävande del av banan så som närstrider etc så sjunker min fps ända ner till 50!
Läste förut att ett radeon 9800 pro inte fungerar så bra ihop med amd.. nått som jag försökt hitta mer om men inte lyckats. Det mest frustrerande är ju att en dator med denna prestanda ska ju kunna prestera bättre!
Är det nån mer än jag som har detta problem eller kanske ändå bättre nån som har en lösning?
Tack på förhand!
// e1vis