Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjääälp telia galet?

Postat av MUMS BOY den 25 Juni 2007, 21:00
25 kommentarer · 203 träffar
Tjeenare alla frägbiteare..

Ja Iaf nu är det såhära att när jag spelar cs eller bara sitter vid datorn (över internet.) så stängs internet av var annan minut och stängs av därefter i några sekunder startar igen osv. Och då när jag spelar cs så skapas förståss fryslagg eftersom det stängs av, men det startar snabbt igen så jag laggar inte fast helt. detta händer ett par gånnger varje kvart och efter ett tag så stängs det av helt och kan va borta i upp till 5 minuter. Jag har ringt telia och snackat med dem men de säger att internet skall funka felfritt hos mig, och de säger att de kan vara fel på modemet eller liknande. De vill att jag skall teste modemet hos ngn annan och se om samma fel uppstår för att se om det är modemet det kan vara fel på.

I för sig så kan det ju vara modemet som spökar eftersom jag aldrig stängt av det på flera månader eftersom min lossas farsa inte vill att jag stänger av det när han skall sitta på sin bärbara dator på morgonen och när han kommer in i mitt rum och startar det så skriker jag, ja iaf...

Kan modemet gå sönder för att det blir för varmt eller likn eller kan det helt enkelt vara utnött? Va ska jag göra ska jag bara köpa ett nytt modem? Ska man kanske försöka skicka tillbaka det till Zyxel för att försöka få garanti? har ni fragbajtare ngt bra tipps på ett nytt bra modem eller har ni haft likande problem med internet och hur löste ni det, va det telias fel eller berodde det på eran dator och era komponeter jag behöver nu svar va ska jag göra jag blir tokig kan inte ha det såhära

Vilken internet leverantör?

62 personer har röstat

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..