1
1.6 TV - Försöka göra något?
Postat av MycketBra den 9 Juni 2007, 22:35
13 kommentarer · 201 träffar
Nu sitter ni 1.6-lirare med pannan i djupa väck och är lite småsura över att rättigheterna och det här är sålda. Jag är ingen expert på ämnet och inte det minsta intresserad annat än att jag tycker det är rätt eftersom de gjorde likadant med 1.5 fast 10 gånger värre!
I en annan tråd såg jag en citerad text från hltv.org. Jag tar med en liten del av den.
"Valve has always been all about the gamers"
Det betyder ungefär att Valve alltid har handlat om spelarna.
Men Valve har också alltid skitit i spelarna! Några exemplen:
Oavsett ni minns det eller vad ni tycker om det nu så hatade 95% 1.6 & Steam när det kom dels för att det inte funkade och dels för att många förändringar var negativa. Lyssnade VALVe? Nej de stängde ner WON som om det vore något ingen brydde sig om.
Reklamen Ingame, det är så nytt så alla vet hur det gick till. Alla hatade det i början och nu har folk börjat acceptera det mer och mer.
Det jag vill säga, ta er inte tid att skriva till VALVe, om de ens kommer att läsa ditt brev så kommer de ändå skita fullständigt i det!
I en annan tråd såg jag en citerad text från hltv.org. Jag tar med en liten del av den.
"Valve has always been all about the gamers"
Det betyder ungefär att Valve alltid har handlat om spelarna.
Men Valve har också alltid skitit i spelarna! Några exemplen:
Oavsett ni minns det eller vad ni tycker om det nu så hatade 95% 1.6 & Steam när det kom dels för att det inte funkade och dels för att många förändringar var negativa. Lyssnade VALVe? Nej de stängde ner WON som om det vore något ingen brydde sig om.
Reklamen Ingame, det är så nytt så alla vet hur det gick till. Alla hatade det i början och nu har folk börjat acceptera det mer och mer.
Det jag vill säga, ta er inte tid att skriva till VALVe, om de ens kommer att läsa ditt brev så kommer de ändå skita fullständigt i det!
VALVe?
34 personer har röstat