Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Q3 VS CS

Postat av NypressadLemonad den 2 Juli 2004, 05:33
255 kommentarer · 189 träffar
Mjo jag är en gammal CS och Q3 spelare, ( råkar kanske lira båda då och då )

okej nu kommer folk å säga "ooh att man ens jämför Q3 med Cs höhö" ja?..

Det är ni counter-strike spelare som försör för er själva,

Häromdan satt ja på en svensk server och lira lite TDM så kom det en kille å började gnäbba om nåt som har med Counter-Strike att göra, delvis. " alltså vf pingen e ju bättre på cs fan va Q3 suger" ,

tog inte lång tid innan admin kom in och gav pojken ban

Quake kan man ju lira på modem utan att man ska ens behöva börja gnälla om nån jävla "ms" som gör så att "hitboxen" är "fel" ( lite överdrift ).. snälla.. varför är det så?? varför ska CS killarna (kännerdock inte många tjejer som spelar CS, bara Q3 tjejer, duktiga som fasiken! ) komma och sabba sådär?? sen om dom dödar nån så e de "noob rofl aim?" som dom capslockar....okej sure dom lever med det i sin vardag.. att vara på de sättet när man spelar ..

where is the Quake spirit där förloraren hade blodsmak i käften efter en hård duell i helig Quake-anda och accepterade att han/hon var sämre än den andra som vunnit över denna person/klan..

inte ofta man ser sånt i CS .. vinner man mot sitt motstånd så noobklassas dom direkt.. i ts / vent hör man någon direkt efter vinsten..

" - crap noobs fan sökte du inte elit eller? "

sen söker dom efter elit och sedan spöar "lag elit" dom som sökte elitmotstånd och får CHEAT anklagelser.. bara för dom vet hur man haxar på nuke för dom är erfarna och har spelat en längre tid kanske??

Dom som spelar cs är väl lite omognare kanske, även i sin riktiga vardag?

okej undantag exsiterar ju.

Skriver detta för att ja måste få ut mina aggressioner, ja kan slå vad om att dom här duktiga killarna som spelar på professionel nivå håller med mig..

ni kan ju själva komma med kritik mot mig .. absolut.. jag njuter av det bara.. för jag och dom som vet va ja talar om _vet_ att jag har rätt...

peace love and understanding.
Föregående tråd
Nästa tråd

255 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 255 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..