Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gaming på väg utför?

Postat av Gizzez den 4 Juni 2007, 11:41
8 kommentarer · 22 träffar
Hej !

Jag har varit aktiv inom cs i snart 5 år var på de senaste året har det blivit mindre och mindre spelande. När man var som mest aktiv fans det inget bättre än att se en match mellan 2 topp lag i en stor tävling samtidigt som man hörde Vesslan i en bra shoutcast.

Men nu vad har hänt nu?

Är det bara jag eller håller pro gaming att försvinna eller utföras i en annan form. När utövarna vill hålla kvar i det som redan nu är bra men när företagen vill uteckla produkter och spel som ingen vill spela eller använda. För när marknaden vill utecklas och få in så mycket pengar som möjligt på nått skit som tex CS:S som mer parten tar avstånd mot men som ända ska spelas ¨på de stora eventen. Hur ska då evenemang som fortarande håller sig till det gaming publiken vill se nämlingen CS hur ska då venemangen gå runt rent ekonomiskt, tufft anser jag. Känns som evenemangen dör ut ett efter ett, det är välidgt ofta man får läsa att medelstora evenemang för stängas pga för få deltagare. Varför!

Jo för att det inte intressant längre. Så jag ger gaming på hög niva 2 år till sen kommer det inte finnas längre i alla fall utföras på ett helt annat sätt.!!!!!!

Vad tror ni kommer gaming vara ett framtida sätt att tjäna pengar eller kommer det då ut i samband med marknadens utvecklaing som vi själva inte vill vara med på?
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..