Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ljudet är bara konstigt i cs.

Postat av eNwi den 14 Maj 2007, 18:39
12 kommentarer · 177 träffar
När jag kör cs, så hörs ljudet väldigt konstigt. Allt är typ som bak och fram.

Om någon springer framför mig, så hörs det som om han vore bakom mig. Och om jag kastar tex. HE till höger och sen kollar jag till vänster så hörs det som det smäller framför mig.

Då tänkte jag att det är väl fel överallt då, och inte bara i cs. Men jag körde det här testet man kan göra på ljudkortet, för att höra ljudmiljön. Och där stämmer det allt, ljudet är perfekt som det ska vara. Så det verkar som att det är bara i cs som det knasar till sig.

Så jag installerade om Steam, men fick samma fel. Har redan testat olika drivers till ljudkortet, men fick samma fel (och det är bara i cs). Om det spelar någon roll så heter ljudkortet SoundMAX, och det är integrerat.

Nu undrar jag om någon har haft samma fel eller vet bara vad som är fel. Det kanske är någon inställning i cs som ska ändras till ljudet eller något.

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..