Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#13, det du ska göra för att få 100fps är att stänga av v-sync. Det är dock inte "riktiga" fps. För att få det måste du ha en skärm som klarar 100hz och köra med v-sync på. Men det du ska göra, är som jag sa, att stänga av v-sync.
freq 100 är inte ett måste för att att man ska ha 100 fps, kolla om du har stängt av v-sync, tanka cpl gui finns i forumet om du söker på cpl gui v5...
stäng av din vertical sync då kommer du ha 100 -FAKE- fps... bilden kommer fladdra osv när du springer vid väggar mm. Därimot om du kör med crt skärm kan du ha 100 -REAL- fps där bilden inte fladdrar vid väggar mm.
BTW så kan du söka i forumet nästa gång, står där.
MEN STÄNG AV V-SYNC! sluta tjafsa om Hz de kan han fixa senare ..
man får inte mer än 60 fps om man v-synk på även om jag älgar med Hz!!!!!!"!!dsfglkjfdiug
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Grattis.
#6 Beror på mest Cpun och graffe men finns hz sätt
du säger att du har lyckats få 100 fps... va e frågan?
ORGINAL med andra ord.
fps_max 101 i console
Högerklicka på skrivbordet > egenskaper > inställningar > avancerat > Bildskärm kryssa ur Dölj lägen som...
Så gjorde jag o det fungerade prima.
Datorn e inte för dålig för 100FPS!
Jag skulle köpt en ny skärm som klarar 100hz
ONT. Som alla andra säger då. Skärmen :(
Läs och förstå.
Nej men det är v-sync. Sök i forumet så får du svar.
BTW så kan du söka i forumet nästa gång, står där.
på cs ......... nåt sånt jag fick göra det för länge sen
man får inte mer än 60 fps om man v-synk på även om jag älgar med Hz!!!!!!"!!dsfglkjfdiug
antingen stänger du av V-Sync eller så spelar du med 60fps
cl_uppdaterate 101
x_interp 101
fps_max 101
sen ska du ha hellst mer än 100 hz på skärmen för att få ut full effekt men du ser endå att du har 100 fps fast du inte har det !:)
#66 dom rate'sen är till för LAN.
Ni måste ha en bra dator..kolla själv på sL* Counter...dom har 130 i fps..
Med det bästa du kan få tag i...själv har ja 116
eller
sätta på v-sync och låsa hertzen i 100 minst. Du ska även köra OpenGL i Counter-Strike.