Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Telia 8mbit till telia 24mbit

Postat av uniiq den 1 Maj 2007, 14:18
29 kommentarer · 98 träffar
jag har bytt från Telia 8mbit till Telia 24mbit. Efter att jag gjorde detta så har min ping ökat från 10 till 60.

Jag såg någonting med att man kunde ringa in och be dom kolla "interleave" elr pingfiltret för dom kan ibland ligga på 40.

Jag har försökt ringa in till deras support på www.telia.se men ja kmr bara fram till en sån där data kärringen.

Så om någon sitter på ett tele nr som jag möjligtvis har missat på sidan som går till en "riktig" person så att man kan ta itu med problemet eller om någon har en annan bra ide så skriv gärna det. Annars kanske ni kan lägga url direkt så att ja kmr till rätt sidadress på telia där ja kan se telefon numret till dom.

Jag har startat om routern ett antal ggr samt fixat me datan och jag har dragit slutsatsen att det måste vara Telia från att ja bytte.
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..