Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cs Kraschar då och då

Postat av Gs den 18 April 2007, 23:38
9 kommentarer · 334 träffar
Hejsan, för ett tag sedan så köpte jag en ny dator och har nu ett litet problem med cs.

Det är nämnligen så att cs laggar ihop helt spontant!, kan sitta och spela i flera timmar ibland och sen helt plötsligt så kommer det.
Så det kan alltså hända när som helst. Förran veckan satt jag i två dagar utan att det hände något men sen just under en ligamatch så kom det. Fast en gång så väntade jag typ 10-15 min så kom det fram kanske i 4 sek att det var någonting med drivisarna till graffekortet... någon som vet om det strular med graffekortet som jag har... ska man köra med äldre drivisar eller vad. Just den gången när jag väntade så skönk det till 4 fps eller dylikt och det var kanske 15 sek delay när man tröck med musknappen på någonting.... svar uppskattas enormt!.

Har dock testat med att ladda hem de nyaste driviserna ett par gången och felsökt etc, har installerat om cs också ett antal gånger.

Någon som har haft liknande problem?

Proc och graf
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz
Graffe kort: GeForce 8800GTS 640MB
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..