counter-strike beta 1.1 film
Hej jag har frågat runt på IRC kollat runt på google och sökt i forums, men kan inte hitt svar på min fråga, så jag vänder mig till FB.
Jag har spelat in ett demo i cs1.1 som jag vill göra till .bmp filer, som man offtast gör genom att skriva "startmovie namn" och fpsn på filmen, detta går inte i cs1.1 man kan bara skriva startmovie namn, och när man gör det, så laggar det som vanligt fast skilnaden är att istellet för att man får en massa bilder, får man en endast en stor fil.
Så om någon vet hur man går tillväga för att göra demoklipp till bmp format, är jag glad för svar.
Notera att det är CS1.1 det vanliga sättet verkar inte fungera, så inga onödiga svar om ni inte vet hur man gör i CS1.1 för att göra ett filmklpp av en demo. Tack...
Edit: Vet att många använder alt också, men jag får kramp i handen av att använda den.
#20 trodde jag var den enda <333
V ingame
Musknapp = stör movement
V stör om inte du tar tummen på V, samma med F...
Caps, alt, shift = mycket smidigare.
Callar medan jag skjuter och strafear :) (Om man tar CS som exempel)
Tycker det finns allt för många som kommunicerar allt för sent tyvärr. Kanske beror de på att de t.ex. kör med en knapp som tar ifrån en möjligheten att trycka på något annat samtidigt som stör.
Jag använder T ingame och V ts
v csgo