Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Låg Fps - hur fixar jag?

Postat av ChuckC den 17 Juni 2004, 20:36
115 kommentarer · 220 träffar
Vet att det finns flera hundra trådar om just detta, jag har titta i flera st. Jag kanske inte har titta så djupt som jag borde, men orkar inte titta igenom flera hundra kommentarer. Så jag ber om ursäkt om ni tycker att jag nu är jobbig.

Men i alla fall! Jag har Amd Athlon xp 2000+ , 256mb RAM, Radeon 9600xt.
Ingen perfekt speldator, varken för Cs eller annat. Men i alla fall, jag har läst guid som ngn från Begrip skrivit, gjort som det stod - utan framgång. Höjde ... hmm, 10fps? har nu 20-40 fps, helt instabilt och varje gång jag siktar och skjuter på ngn så laggar det sönder. Jag vet att processorn och ramet inte är det bästa och att Radeon kort inte är de mest vänliga till cs direkt. Men i alla fall, ngn som har en bra idé till hur jag får bättre fps med just denna datorn. High fps models är väl ngt att tänka över, men ökar det ngt speciellt mkt? och vilken drivrutin passar bäst till mitt Radeon 9600xt? har sett så mkt trådar och nyheter om detta, med olika svar. Snälla skriv era egna erfarenheter om detta.

Tackar för alla svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

115 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 115 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..