Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mus problem

Postat av hank-_- den 3 April 2007, 20:23
6 kommentarer · 138 träffar
Hej, nu är det så här, för några månader sedan så har min mus börjat lägga av inne i cs, vid för mkt stohoj.. Iaf tex det är ett flertal spelare som står och skjuter emot en, så skall man dra musen emot dom, då brukar oftast musen "hänga" sig.

Detta problem hade jag inte för några månder sedan, det bara kom..under den tiden när allt flöt på fint så hade jag en intel 3.0, skiten började lagga som sagt, då köpte jag en mx518.
Jag har testat att installera om steam,drivisar till musen ingenting fungerar..

är samma sak med tangent bordet, när man drar ner consolen och ska skriva ngt, så brukar oftast bokstäverna "lagga" fram.. och ja jag har testat ett annat tangentbord men felet var kvar, jag har testat nog de mesta jag kan själv men inget har fungerat, allt utom att installera om datorn vilket jag helst inte vill göra men iaf ingen annan har ngt tips så är väl det den ända utvägen.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar