Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steam problemet efter update 26/3-07

Postat av LjuNkEN den 27 Mars 2007, 14:38
37 kommentarer · 147 träffar
Hejsan, vi har nog alla märkt problemen som uppstod efter updaten igår (26/3-07), vare sig det är genom att en vän inte kunde connecta till CB-matchen eller om det rent av var du som inte kunde connecta. Jag var själv offer för detta, dock inte just jag, utan min kära vän. Vi fick ta 2 härliga CB förluster igår pga detta. Idag kvarstod fortfarande problemet, så vi satt och degade uta bara den, så kommer jag på en rolig idé, att byta steam-skin. Jag gör det och blir helt imponerad av det nya skinet 'Ice' och skryter lite för min vän. Han blir såklart avis och byter skin han med. Denna vän var den vän som hade problem igår med steam, men nu efter att han bytt steamskinet fungerar det utmärkt för han.

Vi har nu suttit och hjälpt otaligt många i #steam, den ena efter den andra är lika förvånad, att byta skin löser problemet/problemen. Nu skriver jag den här tråden för att föra våran visdom vidare. Byt skin om ni har problem med steam. Det löser allt. Hur sjukt det än kan låta.

Mvh SNAJPAh aka 'kommakungen'.

Update: Min kära vän jonash- som blev avis på mig och bytte skin för att sedan märka att steam fungerade tycker att han förtjänar lite credit. Och givetvis gör han det.

Jo, en sak till, skinet jag pratar om finns redan under steam-inställningar.

Högerklick på ikonen nere vid klockan > Settings > interface.
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..