Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gunga deaglen - få hs oftare!

Postat av Boilah den 25 Mars 2007, 17:46
88 kommentarer · 197 träffar
Denna tråd är för de lite mer aimlösa CS-spelarna som vill lyckas sätta de där smaskiga hs:en även på avstånd, utan att kalla det lotto. :-)

Nu spelar jag förvisso knappt CS längre, men senast jag spelade med några hörde jag diverse snack om att deaglen är ett såkallat "randomvapen". Dvs att det skjuter krokigt, och kan på avstånd vara svårt att pricka rätt med.

Genom att dra musen i små små rörelser upp och ner samtidigt som man skjuter, effektiviserar man således vapnet och gör det lättare att hantera. Rekylen "minskar" då man gungar iväg kulan.

För att demonstrera rörelsen så har jag spelat in ett demo. Dock är det på en aim-bana där det inte finns några speciella avstånd som kräver denna vapengungning. Som ni säkert förstår så är det ganska onödigt att gunga vapnet på nära håll (som i demot), men jag tror ni förstår idén.

http://rapidshare.com/files/22 721943/deaglehoran.dem

OBS OBS OBS!

Jag uppmanar INGA till att sitta inne och spela Counter-Strike i vårsolen. I nästa tråd kommer jag beskriva hur man gungar en rabarb för att ge den en sötare arom.

88 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 88 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..