Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FPS dropp!

Postat av Sheikh den 15 Juni 2004, 17:37
14 kommentarer · 26 träffar
Jag har sett en annan tråd om detta o där fanns inget svar o skriver man där i så brukar inte många bry sig så jag skapar en egen tråd, asså med den nya uppdateringen har jag fps dropp på bombplats A i Aztec! jag sjunket till 70! Jag har alltid haft 100 o min dator klarar verkligen av det! (AMD 64 3200+ , 9800Pro, 1536 DDR 400MHz, 160GB HDD) Den e relativt ny o den klarade allt gallant innan men nu med den nya updaten så fakkas min fps på yarden. Why? Någon som vet eller har samma sak? (Har 640*480 i upplösning o 120Hz på skärmen me refreshlock)

EDIT: Detta händer endast när andra spelare e med på servern inte om jag är själv.

EDIT 2: Med upplösning 800*600 händer detta ej och jag har 100 i fps med många smokes =s. Endast i 640 alltså inget hårdvarufel. (Paniken e borta)

EDIT 3: Lägger även märke till att FPS o allt annat i net graphen uppdateras MYCKET snabbare än innan, asså siffrorna bara rinner iväg. Men fortfarande så att det bara e så i 640*480

EDIT 4: Endast på Atec INGA andra banor =s och ENDAST på yarden. Alla andra upplösningar fungerar.

EDIT 5: Hmm jag installerade CD igår... ska prova om det hjälper o avinstallera...

EDIT 6: Nej det hjälpte inte... strange... vill lira på 640 =s

EDIT 7: Märker nu att jag har små fps dropps på yarden i Aztec med 800 600 också med 20 spelare fast dom är mycket mindre än 640 800... blir mindre med högre upplösning... Ingen som vet något om det?

OCH KAN ALLA AVISAR sluta skriva onödiga trådar om att jag ska vara nöjd det hade fan inte ni vart om ni hade haft en sån dator.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..