Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snällare attityd ?

Postat av Wack0 den 14 Juni 2004, 12:00
27 kommentarer · 85 träffar
Är det bara jag som är lite förundrad över vad det är för folk som sitter och skriker " ****CP " till en , bara för att man drar in ett HS på han .

Sen om man skulle ha en sådan oändlig tur så att man gör det en gång till , då drar han till första bästa forum och börjar fuskanklaga en ?

Är det bara jag som skulle tycka att CS skulle bli roligare om man lirade emot folk med en mognare attityd , eller iaf liiite mer respekt för övriga spelare ?

Sen så ibland när jag råkar säga tex. Wp / snyggt hs / osv , och får bara " mmm ja vet , din mamma " som svar , då känns det lite som att killen ifråga inte riktigt vet vad han pysslar med...

Men ja ville bara kolla hur det låg till med er här , visst vore det bättre om vi visade varandra respekt , för det är allmänt kännt att CS communityn har en jävligt kass attityd emot varandra ( vilket isig är jävligt mysko ).

Mvh // Wack0
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..