Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Elitserien; cs.

Postat av lorry den 28 Februari 2007, 23:19
24 kommentarer · 106 träffar
Vilket hockeylag i elitserien tror ni skulle prestera bäst om alla lagen som spelar i elitserien nu, skulle få spela någon form av liga mot varandra i cs.

Jag tippar på MoDo. Varför?

Salomonsson med sina handleder då sitter hans ryck med awpn som smör i armhålan(?),

Krizan med sin otroliga reaktionsförmåga, han passar perfekt som madfragger då han tar varenda jävel före dom hunnit tänka.

Sundström som är smarthuvvet i hockeyn och har spelförståelse som ingen annan är perfekt lämpad som Ingame-leader i cs!

Blatny (aka BlatteN) får vara lockbete och inte ha något tangenbord (får styra med musjäveln) då han inte gör någon nytta i hockey förutom åka på ONÖDIGA uvisningar och kan därmed tänka mig att samma skulle hända i cs då han skulle spammat sönder mainchat med svordomar och blivit diskad.

Timander med egentligen ingenting som skulle ge någon nytta inom cs, men jag kan tänka mig att det skulle se förjävla roligt ut om han suttit och spelat ;P

Tänk vad man skriver då man har tråkigt, är trött och smått dumihuvvet! GL med skrivandet om ni pallar.
Ni som inte gör det kolla frågan och skriv varför.

Btw, den som tror Malmö vinner slutspelet är dummare än mig!

Vilka tar hem slutspelet 2007?

99 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..