Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

andra namn på ställerna?

Postat av benne? den 23 Februari 2007, 00:36
14 kommentarer · 143 träffar
Innan jag börjar skriva tråden vill jag bara säga 1 sak, ni som inte spelar i någon klan i css eller aldrig har mixat i css kan klicka vidare, ifall ni ska klaga på spelet behöver ni inte klicka på css-trådarna, över till tråden.

Som dom flesta vet så ser ju mapsen lite annars ut i css än 1.6, jag har alldrig lirat mix eller något större än 2on2 på css och jag har börjat lessna på 1.6.

Så jag undrar om mapsen har några andra namn på ställerna i css än i 1.6, då menar jag typ

d2: long,cw,A,B,mörka,mitt,suicide ,korvkiost/noobhörna,piggelin.

inf: mittmitt/högermitt,bajsränna/t unnel,mattgång,Thus,CPL,banan, B,A,Stora sand,biblo,korta och högermitt/valv.

nuke: cw,ramp,yard,main,berg(stora gula oljetunnan i css),inne,nere,korta, ventarna,longa,garage,dog,balk arna,tower,fönster

typ dem vill jag veta om ni kör med några andra namn på dom ställerna i css än 1.6.

tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..