Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem !

Postat av dezine den 9 Juni 2004, 02:07
5 kommentarer · 168 träffar
Okej det är så att jag haft ett problem i cs som nu är fixat efter ett X antal reinstalls... Nu har problemet gått vidare till CZ som jag gett mej in på .. Jag ska försöka förklara mej så bra jag kan & hoppas ni förstår ... Jag vill bara påpeka att jag har 0,5 mbit 25000 i rate och 85 i cl_cmdrate samt updaterate !

Okej, när jag skriver net_graph 3 för att ställa in mina rates och annat så ställer jag in dom så jag får bort både chok och loss, inga problem så... Men vid olika tillfället då det är mycket kaos på servrarna.. smoke + 5-6 pers i en skott strid så hänger sej hela min mus... jag börjar spraya och det känns nästan som jag laggar.. Jag tittar ner och har fortf 0 i choke & loss ! men där i mot så har jag upp imot 256 KS ( tror jag det heter) på IN och runt 80 ut .. sen efter striden så sjunker allt det där på IN, ner till det normala, dvs runt 100. Jag får en känsla av det där har någonting att göra med varför min mus hackar när jag ska aima, ( drar musen åt vänster, den svarar efter 2-3 sec) Och NEJ! det är inte min mus, eftersom problemet i cs är borta och min mus funkar fint ute i windows... Det är någonting annat som är lurt..

Nu till frågorna:
Vad tror ni det kan vara?
Har ni något tips ?
Har ni några sköna drivrutiner man kan ladda ner till datan? Förutom mina grafik drivisar som redan är uppdaterade??

Förlåt för en saga och diverse stavfel här och där, men det börjar gå mej på nerverna att ha det här problemet att hacka och att typ datan låser sej i en sekund..

Tack på förhand för seriösa svar och ha en fortsatt trevlig afton !!

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..