Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Aztec2

Postat av flipper'SOB den 9 Juni 2004, 00:19
59 kommentarer · 165 träffar
Nu har gnu satt upp 2 st aztec2 only servrar för oss guld medlemmar på gamers.nu och jag var inte sen att testa hur den funkade.

Jag gillar den starkt då den är väldigt finurlig upplagd taktiskt sett. (verkar det som iafall) Ett plus att man också har lätt för sig att ta sig mellan bombplatserna. Banan är vackert designad och helt utan fps dropps på min annars sämre dator. Den är AWP vänlig så fort du inte måste flytta dig till andra bombplatsen då du fort får problem. Ganska balanserad bana ur public sett, sedan hur det är på matcher återstår att se. Nackdelen är IMO den stora bombplatsen som är väldigt lätt att försvara för T så fort du plantat bomben. Jag tycker att den ska testas på r60 osv för att sedan kanske användas som officiell map för den har verkligen det där lilla extra.

Vad tycker ni om den? Bara public map eller kan den tas till de seriösare nivåerna? Skriv vad ni tycker, men ni som inte testat eller spelat den kan lika väl hålla tyst än att skriva "har inte spelat den".

Finns att tanka på: http://www.planet-real.d e/downloads/cs/de_aztec2.rar för er som inte har den.
Föregående tråd
Nästa tråd

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..