Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SK - the fact

Postat av HemmaFruN^.^ den 18 Februari 2007, 00:55
50 kommentarer · 179 träffar
Tja alla.. Nu e det så att jag har tröttnat lite på visst folk. Dom som säger att t.ex. när SK förlorar 1 match så e dom saemst. Visst man kan tycka att dom inte e bra, Men inte om man dagen innan då man höll på dom stenhårt för att dom har vunnit varje match o sen så e dom sämst. Och jag menar de e ju inte nåra jädrans randoms dom möter. Jag menar logitech skulle ju ta dom flesta här inne ganska enkelt. Och det verkar som inte nåra eliter kan ha en dålig dag. Ni har väl spelat helt uselt någon match lr?

Samma sak med NiP. 2k6 Då dom vann de mesta då HEJJADE ju väldigt många på dom iaf Tillskilland Från SK de året. Men nu när SK har vunnit de flesta matcherna då älskar man dom dvs innan dom har förlorat. Men de där med nip. Dom borde lätt ha blivit sveriges bästa lag 2k6 då dom kom på 1st 2nd 3d place nästan alla event. De va TVÅ här i slutet som inte gick så bra o då byter man direkt till vinnrna av cpl dvs fnatic. Nu hejjar säkert de flesta NiP fansen på Fnatic.

Men om vi vänder lite på de hela o säger att NiP hade spelat dåligt de 2 första eventsen på året istället för i slutet. Då hade ju dom som vanligt varit sämst då. Men när dom sen vinner allt lr som dom gjorde i 9 månader o vinner Sista evangemanget då e ju dom gud såklart. Jag menar ser man på deras meritlista år 2k6 så säger de det mesta jämfört med fnatic som blev årets klan. Dom mötte fnatic ganska många gånger o vann nästan alla mot dom. Typ 13 av 15 lr nåt. Rätta gärna mig. Hade deras meritlista skriv den gärna om du kan den. MEN JUSSTEEE ahahhaa ;:P jusste...dom va ju sämst på 2 evangemang juu :P dom suger ahaha .....-.-

Jag har iaf sedan 2 år hejjat på SK i både vått och torrt. Alltid sattsat bites på dom osv. Så om man Hejjar på nån så ska man fan stå fasst vid det. Inte bara för dom vinner. Så de e helt fel att efter en match säga att dom suger och att dom ska byta laguppställning och klagar på att en viss spelare e sämst när han matchen innan som dom vann blev avgudad.

Alla kan spela dåligt inse bara det. Dom har gjort jättebra ifrån sig att vinna 6-8 matcher lr va de e av typ 9. Så kan alla sluta vara 13 år . NäääÄ SPAWN fick JU iNGE HEDDSHÅTT. HAN SUGER:
alla dom ni speccar på hltv tar er ändå såå ni ska egentligen inte säga så mkt menmen,

Hoppas många men inte allt för många håller med om mitt word eftersom sanningen är ju att många tycker som jag har beskrivit.

SK och f.d NiP?

181 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..