Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mus problem

Postat av eggd den 12 Februari 2007, 18:09
0 kommentarer · 210 träffar
Har senaste vecka börjat att spela en del CS igen. Men har märkt en konstig sak som inte har visat sig tidigare. Efter varje runda som jag spelar inne på någon server så ändras min sensitivity på musen. Är det någon som vet varför den ändras & i så fall hur man kan fixa till det ???

Det är riktigt irriterande då man ska "pika" med awm elr liknande vapen. Likaså när man rushar och sen märker att man inte hinner med 2st personer som kommer med ett mellanrum någonstans.....

Använder mig utav en mx 518. Det har aldrig varit så här tidigare så jag vet därför inte varför det blivit så nu. Behöver lite seriösa ideer på vad ni tror att det kan vara. Har ni hört något om det tidigare ??

Likaså om jag bär en ak/colt, så tar jag upp en scout så har jag kanon-låg sens..... skumt & jobbigt som tusan.... Help me !!
Tack på förhand

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar