1
CS stannar när många fiender är nära
Postat av Qus den 4 Februari 2007, 15:51
11 kommentarer · 233 träffar
Har haft problem med det i några veckor nu. Helt plötsligt när det är 2 eller fler fiender nära mig så fryser hela datorn [Händer bara i CS 1.6].
Vapnet slutar inte skjuta och tangentbordet går av sig själv. Jag använder CPLGUI'n som jag alltid har gjort och det har inte varit några problem. Normala rates osv.
Jag kör inte trådlöst nätverk och jag har en AMD64 3200+ och 1GB DDR samt ett Radeon 9800pro kort som jag har testat både nya och gamla drivrutiner till utan resultat. Jag har inaktiverat både Nod32 antivirus och Windows inbyggda brandvägg men felet kvarstår.
Har ett fullt uppdateras Windows XP SP2 så inget problem med det.
Någon som har en aning om vad det kan vara?
Edit: Har även testat byta nätverkskort och annan mus och tangentbord. Även formaterat.
Vapnet slutar inte skjuta och tangentbordet går av sig själv. Jag använder CPLGUI'n som jag alltid har gjort och det har inte varit några problem. Normala rates osv.
Jag kör inte trådlöst nätverk och jag har en AMD64 3200+ och 1GB DDR samt ett Radeon 9800pro kort som jag har testat både nya och gamla drivrutiner till utan resultat. Jag har inaktiverat både Nod32 antivirus och Windows inbyggda brandvägg men felet kvarstår.
Har ett fullt uppdateras Windows XP SP2 så inget problem med det.
Någon som har en aning om vad det kan vara?
Edit: Har även testat byta nätverkskort och annan mus och tangentbord. Även formaterat.
Har du haft detta problem någon gång?
27 personer har röstat