1
Efter omformatering
Postat av lexandeR ~ den 2 Februari 2007, 22:15
4 kommentarer · 55 träffar
Tjena alla. Nu sitter jag här ett par dagar efter omformateringen. Cs har alltid flötit på bra för mig och alltid legat på stabila 100 fps. Jag har ett Radeon x850xt och 3.6 ghz processor. Innan när jag tillexempel skulle stänga av v sync och lite andra inställningar så gick jag in högerklick skrivborg > egenskaper > inställningar > avancerat. Och där fanns det massa flikar, bla där man stängde av v-sync osv. När jag formaterat så tittar jag där, då finns det inget. Då laddar jag ner ATI control center och massa drivrutiner osv.
Men just nu är det inte samma feeling som det var innan ;/ det flyter inte så bra som det gjorde även att jag formaterat. Tycker det flimmrar lite t.o.m när man scrollar på en hemsida fort. Och det hackar till lite då och då i cs. Har rätt rates, drivrutiner har jag laddat ner osv. Är det där control center ett skämt eller, vill ha det som de va innan.
Snälla rara fragbite.
Men just nu är det inte samma feeling som det var innan ;/ det flyter inte så bra som det gjorde även att jag formaterat. Tycker det flimmrar lite t.o.m när man scrollar på en hemsida fort. Och det hackar till lite då och då i cs. Har rätt rates, drivrutiner har jag laddat ner osv. Är det där control center ett skämt eller, vill ha det som de va innan.
Snälla rara fragbite.