Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

-freq 100

Postat av oet. den 2 Februari 2007, 20:18
26 kommentarer · 156 träffar
HEJ! hjälp tack.

Jag har lirat ett tag på 60 fps med min nya plattskärm. Tänkte höja till 100 fps så jag stängde av vertikalsvinkeln. Men fortfarande 60 fps.
Så jag gick in i launch options och skrev -freq 100. 100 fps DIRR men dock så startade cs i ett fönster iställer för helskärm. Och det gick inte att ändra på i options.
"quit" i consolen och sedan in i launch options igen. Ändrade till -freq 60 och cs startade i vanligt läga med 100 fps! Fan vad najs tyckte jag o startade ett new game för att se hur mycket det flöt på. Dock så skakade allt när jag rörde mig och bilden var INTE skarp. Jag sa detta till mina kompisar i vent. De sa att min skärm uppenbarligen inte klarade 100fps. Så jag quitade och gick in i launch options och tog bort allt som stod där (-freq 60). Och startade cs igen. Men det ligger fortfarande på 100 fps. Och allt "laggade" lika mycket. Jag provade med fps_max 60. Fpsen sjönk till 60, men "laggandet" "hackandet" var kvar.
Har nu startat om. Och det liggar fortfarande på 100 fps MED hack / lagg.

Hjälp tack! vill få bort skiten!
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..