1
Siktet fastnar
Postat av omfgChill den 29 Januari 2007, 13:49
5 kommentarer · 61 träffar
Så här ligger det till, jag har länge haft ett problem att ibland i CS när vi tex lirar 5on5 och det kasnke blir eldstrid mellan 8 personer på longen tex, så "laggar" mitt sikte o stannar kvar där det är fast jag rör på det.
Detta händer inte så jätte ofta, bara när de blir mkt folk på skärmen osv.
Sånt hädner aldrig i windows, bara i cs.
Förrut trodde ja de va fel på min mus, så ja köpte en ny, (hade iof behövt en ny mus endå) men köpte mig en Microsoft 3.0.
Helt ny o så, så jag trodde att felet skulle vara bort, men jag ahde fel, det var kvar endå.
Jag har trådlöst 24 mib, testade med kabel, de försvann lite med lite va kvar, men får helst inte ha kabeln där för mima föreldrar, för den ligger grymt fult..
Mottagningen på det trådlösa är perfekt, och datorn är inte långt ifrån modemet osv. bara 1 rum i mellan dom.
Vad är fel ?
Graffe kort : ATI RADEON 9550 AGP
hz på skärmen : 85
fps_max_101
rate 25000
cl_cmdrate 101
Ganska nya dator för övrigt
Need your help :(
Skiter i om ja stavat fel på något..
Detta händer inte så jätte ofta, bara när de blir mkt folk på skärmen osv.
Sånt hädner aldrig i windows, bara i cs.
Förrut trodde ja de va fel på min mus, så ja köpte en ny, (hade iof behövt en ny mus endå) men köpte mig en Microsoft 3.0.
Helt ny o så, så jag trodde att felet skulle vara bort, men jag ahde fel, det var kvar endå.
Jag har trådlöst 24 mib, testade med kabel, de försvann lite med lite va kvar, men får helst inte ha kabeln där för mima föreldrar, för den ligger grymt fult..
Mottagningen på det trådlösa är perfekt, och datorn är inte långt ifrån modemet osv. bara 1 rum i mellan dom.
Vad är fel ?
Graffe kort : ATI RADEON 9550 AGP
hz på skärmen : 85
fps_max_101
rate 25000
cl_cmdrate 101
Ganska nya dator för övrigt
Need your help :(
Skiter i om ja stavat fel på något..