Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstigt Lagg.

Postat av Rahanjam den 23 Januari 2007, 19:13
14 kommentarer · 157 träffar
Hejsan.

Nu är det såhär att mitt cs har börjat dampa loss och ett exempel på fel kan vara när :

Jag sprayar och sen efter sprayen "laggar" det och fortsätter spraya och blir helt utom kontroll.

När jag strafear fram och tillbaka så får den damp efter att jag slutat strafea och springer typ 5 - 6 steg åt t.ex vänster.

Det har hjälpt lite då jag ändrat upplösningen till mindre och mindre, just nu kör jag 640 x 4 va det nu är...
Saken är den att När jag har så pass liten upplösning i cs så följer inte Windows upplösningen med och jah, det blir som i en liten ruta. Konstigt men sant!

Ja och jag hade jävla problem med cs efter installationen också vad gäller FPS. Men nu är den på lagom då jar kör Vsync off och de typ :

Rate 25000
cl_cmdrate 101
fps_max 101
cl_updaterate 101
osv.

Ah, fördröjningar av nått slag.
Det hände direckt efter att jag installerat om datan nu och ja, om det finns någon som har varit med om detta eller vet vad det kan bero på får gärna säga det till mig.

Min dator :

Intel Celeron 2.6 Ghz, 768 RAM, Ati Radeon Excalibur 9600XT Grafikkort.

Tacksam för svar.

// Rahanjam, tha man da myth tha n00b
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..