Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

source problem :/

Postat av svampfarmor den 19 Januari 2007, 21:07
7 kommentarer · 106 träffar
jag har varit och köpt counter strike source idag..och jag ska ju så klart spela det. Men saken är den att jag inte har en fungerande CDrom i min dator, jag trodde att jag kunde installera spelet genom "activate product on steam" grejjen :P, det funkade såklart inte, så jag installerade skiten på min brors dator, loggade in på mitt account och aktiverade Source. Så jag kutade sen iväg till mit rum och startade om steam ihopp på att det kanske skulle pluppa upp en sån där "Not installed" counter strike source ikon...så att jag kunde ladda ner det via steam...men det gick inte heller :S jag kan gå in på min brors data och där står det att jag kan spela det, men när jag går till min så kan jag inte det ;( borde inte spelat ligga i mitt steam acc var jag än är? snälla hjälp mejj för annars så har jag slängt 329 riksdaler rätt i sjön!

// dx_qb

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..