Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny fuskare tagen, Micer

Postat av Kimzor den 2 Januari 2007, 21:59
62 kommentarer · 218 träffar
Har efter noga undersökningar kommit fram till ett resultat som kan framstå som chockande för vissa, medan det för andra bara var en tidsfråga innan denna person skulle åka fast.

Micer a.k.a. ringarna har varit internethero under en längre tid, med stor framgång. Bland annat har han och xtenz satt berras-hoes championship och bitchfield cyber league i skräck med sitt ibland otäcka 2on2-team.

Xtenz har nu trätt fram och pekat ut sin numera forna lagkamrat Micer som fuskare. Han vill inte kommentera hur länge det här har pågått, men det ska ha varit under en längre tid.

"Ja, det är ju extra tråkigt eftersom han drar med mig ner i den här skiten", säger Xtenz, som inte vill avslöja sin riktiga identitet på grund av säkerhetsskäl. "Ingen kommer att kunna ta mig allvarligt längre, och det känns skit rent ut sagt efter att jag har kämpat mig fram på det hederliga viset, samtidigt som jag spelat sida vid sida med en fuskare" fortsätter han.

Det var tidigare idag, efter en 2on2-match på spelarenan som Xtenz fick nog. Anti-fusket stängde automatiskt av Micers ringar när han anslöt till servern, och resultatet lät inte vänta på sig. Trots mediokert motstånd lyckades han inte fragga. Dock ska tilläggas att han lyckades skjuta sin lagkamrat flertalet gånger på grund av förvirring. Print screen följer nedan.

http://www.imghack.org/images/ 671micer_med_ESC_AKA_ANTI-CHEA T-PROGRAM.JPG
Nästa tråd

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..