Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kompilera bsp, hjälp

Postat av drewbie den 27 December 2006, 12:59
0 kommentarer · 14 träffar
Jag gjorde en de_ map och allt gick bra tills jag la till en bombplats efter det gick det inte att "kompilera" en .bsp fil. Jag läste rapporten (nedan). och det stog att dom inte kunde hitta vissa filer. Vad är det för fel?

Fel rapport

** Executing...

** Command: Copy File

** Parameters: "c:\\\\\\\\documen ts and settings\\\\\\\\he nrik\\\\\\\\deskto p\\\\\\\\test1\\ ;\\\\\\de_complex\\ ;\\\\\\de_complex.bsp " "C:\\\\\\\\program \\\\\\\\Steam\\ \\\\\\steamapps\\& #92;\\\\convict\\\\ ;\\\\counter-strike\\ \\\\\\cstrike\\ 2;\\\\maps\\\\\\ ;\\de_complex.bsp"

The command failed. Windows reported the error:

"The system cannot find the file specified."

** Executing...

** Command: Copy File

** Parameters: "c:\\\\\\\\documen ts and settings\\\\\\\\he nrik\\\\\\\\deskto p\\\\\\\\test1\\ ;\\\\\\de_complex\\ ;\\\\\\de_complex.pts " "C:\\\\\\\\program \\\\\\\\Steam\\ \\\\\\steamapps\\& #92;\\\\convict\\\\ ;\\\\counter-strike\\ \\\\\\cstrike\\ 2;\\\\maps\\\\\\ ;\\de_complex.pts"

The command failed. Windows reported the error:

"The system cannot find the file specified."

och nån som vet hur man fixar en himmel ? så att den inte bara är svart.
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..